Почетак › Форуми › Линукс › Линукс умрежавање › Podesavanje internet konekcije ADSL (usb) modem Sagem F@st 800
- This topic has 59 одговора, 9 гласова, and was last updated 15 years, 8 months раније by ddjxxi.
-
АуторЧланци
-
20. фебруар 2009. у 12:41 am #10787janosh78Учесник
molim vas za pomoc, u Windowsu koristim neobee.net ADSL preko usb modema Sagem F@st800 E4, modem nema mrezni konektor,
hteo sam da predjem na Linux Ubuntu, instalirao sam verziju 8.10, ali neznam kako se podesava internet konekcija preko gore navedenog modema, ustvari cak neznam ni da li linux vidi taj modem, da li mi trebaju drajveri, sta i kako se radi, molim nekog za detaljno uputstvo korak po korak jer sam totalni laik u koriscenju Linux-a
pre par dana sam imao verziju 8.04, i preko ubudsl aplet-a, sam konfigurisao konekciju ali iz mozile nisam mogao da otvorim ni jednu stranicu, protok je bio neverovatno mali, na drugim forumima su mi rekli da je to zato sto linux kao default konekciju vidi mreznu karticu, a ne moj usb modem i tu se prica zavrsila
nakon toga su mi rekli da instaliram verziju 8.10 i sve ce da radi, evo to sam uradio ali opet isto, a sada kad pokusam da instaliram ubudsl dobijam odgovor da verzija 8.10 nije podrzana,
molim vas za savet i neko detaljno uputstvo sta da radim kako bih mogao koristiti internet
hvala!
20. фебруар 2009. у 1:17 am #76026janosh78Учесникhttp://www.sagem.com/support/site/modele_fax.php?page=driver&prd=SAGEMF@st800/840&pays=uk
odavde sam skinuo Linux driver za taj modem barem tako pise, kada sam ga raspakovao to je gomila tekstualnih file-ova, sta se sa time radi ???
jos jedno pitanje, nemogu da otvorim ni jedan Divx, mp3, mp4 file niti dvd, kaze nema codec-e, moze li se to resiti i kako?
🙁
20. фебруар 2009. у 6:15 am #76027LINUSERУчесникProšetaj malo po ovom forumu:
http://www.linuxo.org/component/option,com_smf/Itemid,82/action,search2/ (adsl modem)
,ili nabavi ADSL ruter.Što se tiče kodeka, za početak: