Почетак › Форуми › Линукс › Програмирање › Kako i sta programirati?
- This topic has 32 одговора, 13 гласова, and was last updated 19 years раније by BrokeBody.
-
АуторЧланци
-
1. октобар 2005. у 10:50 am #6242diablo_Учесник
Ja sam pocetnik i u Linuxu i u Programiranju ali imam ogromnu zelju da naucim nesto.Imam vec jednu solidnu knjigu za ucenje C++ i procitao sam skoro polovinu tako da imam malo pojma o svemu tome.
Sad me zanima kako ja mogu da programiram sa C++ u linuxu?
Posto vidim da ovde ima dosta ljudi koji podrzavaju Javu razmisljam da uzmem Java Svet Cd ali me zanima da li sadrzi dokumentaciju potrebnu za ucenje tog jezika?
1. октобар 2005. у 12:28 pm #35313igor24Учесникali imam ogromnu zelju da naucim nesto.
To je najvaznije. Ja ti predlazem da se fokusiras na neki jezik npr. C++ i tako ces ga najbolje nauciti. Od knjiga ti preporucujem: “Demistificirani C++”.
A za Javu neznam …
8. октобар 2005. у 7:24 pm #35314djvujkeУчесникsto se tice programiranja …. uzmi sta ti je volja
mislim da vise ljudi koriste c++ , valjda i linux sam je pisan u c-u
pa je to razlog .Kako da pocnes? evo i ja pocinjem mada imam neko predznanje iz srednje skole, neznam kako ti stojis.
Imam neke html tutorijale kao ono Teach yourself C++ in 21 day
pa ako ti treba ta ko nesto daj email pa da ti posaljemsto se tice ono programiranje s prozorima ako koristis kde onda kombinacija kdevelop i qt je dobitna kombinacija.
I ja sam nov u ovim vodama tako da se mozem dopunjavati
slobodno pitaj ako znam cu ti kazem9. октобар 2005. у 7:31 am #35315JMatejaУчесникPosto vidim da ovde ima dosta ljudi koji podrzavaju Javu razmisljam da uzmem Java Svet Cd ali me zanima da li sadrzi dokumentaciju potrebnu za ucenje tog jezika?