Почетак › Форуми › BSD › OpenBSD, NetBSD › TrueBSD
- This topic has 15 одговора, 8 гласова, and was last updated 15 years, 10 months раније by Moneo.
-
АуторЧланци
-
17. јун 2007. у 9:57 am #8740gandalfГлавни мајстор
Jos jedna, ne bas taze, BSD distr. Omanja ( 370 Mb ) ali ima neophodne stvari….. U pitanju je live CD ali moze da se instalira i na HD. Podesavanja i ev. instalacija idu iz konzole ali sve je dosta lako ( na klik ) tako da ovaj distro mogu da probaju i apsolutni BSD pocetnici ( npr. ja! )
p.s. nesto sam se okomio na BSD, da nisam mozda izgustirao linux? ::)
9. децембар 2007. у 6:57 pm #56024АнонимниГостEvo posle 5-6 meseci novog pravog BSD-a ( Neki ga zovu i TrueBSD )! U pitanju je Live DVD cca 1.85 Gb. Sve aplikacije ( kako je to kod bsd-a ) su dosta sveze. pri bootovanju nudi ( na klik ) opcije npr. konzolu, graf. okruzenje ( GNOME, KDe i jos nekoliko… te gasenje i reboot. Da bi se konfigurisao Network potrebno je nekoliko klika misem… Kada sam ja kao laik za BSD izasao na kraj sa podesavanjima, znaci da je distro zahvalan za koriscenje i nije tako ruzan kao Etoile 02 live CD!
P.S. U pitanju je truebsd-2.0rc1-i386
::)10. децембар 2007. у 8:16 am #56025marelliУчесникProbao sam ga i mogu da kazem da je EXTRA,stvarno sve lepo odradjeno ….. O0
11. јул 2008. у 8:38 pm #56026teslabsdУчесникPrije svega pozdrav 🙂
Prvi puta sam na ovom forumu i mogu vam reći da sam ugodno iznenađen
sadržajem ,prije svega djelom o BSD-u.
Kod nas u HR postoje linux forumi ali vrlo slabo stvari ima o BSD-u,
neznam zašto kao da ga se boje 🙁
Ja inače nisam neki linux ili bsd fanatik nego mi se sviđaju i druge stvari osim Winsa, a posebno mi se sviđa BSD.
Zašto ?
Pa kao prvo probao sam desktopBSD,pcBSD i svidjeli su mi se na prvi pogled.
Brže se instaliraju od linuxa i brže rade kao live verzije(lični dojam).
A i djeluju mi puno stabilnije(možda nisam u pravu,neka me neko ispravi).
Za ovaj trueBSD nisam nikad čuo i moraću ga probat.
pozdrav