Почетак › Форуми › Линукс дистрибуције › Mandriva › Софтвер › Mandrake Linux 10.0
- This topic has 28 одговора, 16 гласова, and was last updated 20 years, 8 months раније by popac.
-
АуторЧланци
-
14. март 2004. у 1:13 am #3427BrokeBodyУчесник
Dok mi ne stigne, jel’ zna neko kakav je taj MDK 10.0?
Hvala.14. март 2004. у 8:47 am #17395AleksandardУчесникJa sam odusevljen licno, ali kernel 2.6.x donosi promenu u strukturi kernel-source svog tako da recimo meni modem nemoze da radi(da se kompajlira) …
I da treba sacekati da nabave i cetvrti disk posto MDK10 ide na 4 diska … Dosta lib-ova je ostalo na cetvrtom disku ….
14. март 2004. у 9:17 am #17396LuxoRУчесникSkroz sam pocetnik u ovim Linux stvarima, imam graficku FX5200 i skoro sam instalirao Madrake 9.0 i morao sam da odaberem samo neki genericki drafjver jer sa ponudjenim nije hteo da radi…
kako se uopste namestaju 3D stvari u Linuxu (D3D, OpenGL, ako ima… ?) da li bi ovu frkicu sredio MND 10 ??14. март 2004. у 12:27 pm #17397AleksandardУчесникSve jedno kiju distro ili ver bi koristio,
moras skinuti drajvere sa http://www.nvidia.comi instalirati i bice sve ok
14. март 2004. у 3:56 pm #17398goxonУчесникoprosti kakva 4 cd nije valjda da si u pravu?
14. март 2004. у 4:49 pm #17399AleksandardУчесникDa MDK10 ide na 4 cd-a
dosta lib-devel nema na prva tri koji su izgleda na cetvrtom kao i neke od igara i programa …
(kao sto sdl-devel paketi, muzicki codeci neki itd. …)U sustini na prva tri ima sve sto je potrebno i kernel source ali su izgleda vecinu devel paketa stavili na cetvrti disk …
Tako da je malo zeznuto radi kompajliranja nekih programa …Al nema veze cekamo cetvrti da se pojavi ovde …
Inace instalacija ce proci ok i bez njega …
14. март 2004. у 5:20 pm #17400tomajaГлавни мајсторPostoji i CD 4 ali on nije OpenSource (sadrzi programe koji imaju komercijalne licence) i nije javno dostupan. Ipak, potrudicemoo se da ubrzo i taj disk dobavimo.