Почетак › Форуми › Линукс › Опште Линукс дискусије › mandrake 10.0 na srpskom
- This topic has 12 одговора, 8 гласова, and was last updated 20 years, 9 months раније by popeye.
-
АуторЧланци
-
21. април 2004. у 8:54 pm #3608miloradluУчесник
Posto sam pocetnik uzeo sam knjigu linux za pocetnike i poceo polako da ucim medjutim zbunjujeme sto je u toj knjizi napisano da je sve to u mandrake 9.1 sve na srpskom. Da li moze da se nekako podesi da mi sve u mom mandrake 10.0 bude na srpskom i glavni meni i sva podesavanja ovako mi je to nesta izmesano.
Hvala unapref.22. април 2004. у 8:02 am #18267DanilocУчесникPa tokom instalacije si imao ponudjene jezike na koji ce da bude sistem ili pokreni ponovo instalaciju ili idi u Configure Computer ili kako se zove nisam u Linuxu i ima tamo jezicak Language naces sto posto
.22. април 2004. у 8:22 am #18268braleУчесникKDE Control Centar/language
22. април 2004. у 6:38 pm #18269miloradluУчесникako moze malo direktnija putanja u mandrake 10.0 do language ja ovu putanju nemam u gornjem postu ima system/configuration/……pa nadalllje
ioak hvala na sugestijama22. април 2004. у 7:53 pm #18270dexter021УчесникImas quicklaunch ikonicu za Control Centar , samo pogledaj malo bolje.
23. април 2004. у 5:34 am #18271sholastikУчесникPosto sam pocetnik uzeo sam knjigu linux za pocetnike i poceo polako da ucim medjutim zbunjujeme sto je u toj knjizi napisano da je sve to u mandrake 9.1 sve na srpskom. Da li moze da se nekako podesi da mi sve u mom mandrake 10.0 bude na srpskom i glavni meni i sva podesavanja ovako mi je to nesta izmesano.
Hvala unapref.kucaj u konzoli: localedrake