Почетак › Форуми › Линукс › Опште Линукс дискусије › Linux za kancelarije i mala preduzeca molim preporuku, da se otarasim M$ WinXP
- This topic has 23 одговора, 18 гласова, and was last updated 19 years, 11 months раније by
dejanium.
-
АуторЧланци
-
10. септембар 2006. у 12:10 pm #7798
Snesko
УчесникPotpuni sam pocetnik,koristim nelegalno M$ Windows XP Professional 32-bit verziju i strahujem da me ne uhvate-imam firmu,ali ne i para za sve softverske licence , a ima ih dosta, pa Vas molim za pomoc.
Treba mi savet i odgovarajuca instalacija na DVD-u nekog Linux-OS-u kom casopisu ga ima ili ko mi ga moze narezati.
Linux koji mi savetujete treba da zadovolji sledece zahteve:
-Da se lako instalira i koristi jednostavno kao i WinXP Pro 32-bit
-da se sa tom verzijom Linux-a mogu koristiti programi za obradu fotografija-neka open source zamena za Photoshop CS
-da podrzava rad sa nekim besplatnim programom za tehnicko crtanje( nesto tipa open source verzije AutoCAD-a, naravno manjih mogucnosti jer je besplatan software u pitanju)
-Verovatno da Open Office radi na svim instalacijama…Treba mi i on za rad-imam Open Office v.2.0 instaliran u WinXP
-Podrazumeva se da svaki OS bio besplatan ili ne, omogucava surf na net-u, e-mail i ostalo,ali meni treba Linux koji nece da pravi problem sa Intel 536EP V.92 faxmodemom…Instalacije koje rade samo sa wireless i ADSL-otpadaju.
Uz Linux mi preporucite programe za grafiku, obradu slika,antivirus,firewall….kao i link za download uputstva za instalaciju na srpskom
Moja hardverska konfiguracija je sledeca(zastarela ,ali samo takvu imam):-AMD Sempron 2600+, 1833 MHz 32 bit
-ploca je Microstar MS-6570 nForce 2, sa integtisanom graf.kartom R9550,integrisanom zvucnom i mreznom
-neintegrisana graf.karta ATi Radeon 9550
-2×256 MB RAM Life time warranty
-kuciste je sa napajanjem od 300 W
-Optika-DVD/CD-RW Sony CRX320E
-faxmodem Intel Sweex 536EP
-Skener Mustek Bearpaw 1200CU+, stamapac HP1010 sa usb vezom na racunar.