Почетак › Форуми › Први пут на Линуксу? › Instalacija Mandriva Linux One 2009
- This topic has 18 одговора, 6 гласова, and was last updated 16 years раније by nebjak.
-
АуторЧланци
-
11. октобар 2008. у 8:49 pm #10449IronmanУчесник
Ja sam pocetnik u Linux.Skinuo sam preko uTorrenta instalaciju za cd.Bila je u ISO image, koju sam konvertovao preko powerISO.I poslje sam to narezao na dvd jer na cd nije mogla da stane.Interesu je me da li je na cd to kompletna instalacija(zakacit cu folder)?Da li se instalira isto kao i Windows(jer kada krenem sa ovim dvd da je instaliram nece da mi podigne sistem)?Pa ako ima neko strpljena da mi pomogne da ovo instaliram.Hvala
11. октобар 2008. у 9:11 pm #72988nebjakУчесникA sto si konvertovao, sto nisi direktno narezao na CD, koliko znam Nero podrzava .ISO
———-
Prvo treba ti jedna slobodna particija od 4 GB, preporucljivo je 8+ GB, i po mogucstvu jedna 2xRAM velicine za swap. Mozes ih napraviti kada pokrenes “Live Install” iz “Tools” menija.Kad dodzes do particionisanja izaberes “custom …”, napravis particije kako sam ti preporucio. Posle toga ce ti ponuditi da ukloni programe koje nece koristiti, preporucujem ti da ih ostavis (npr. mozda kasnije prikacis bluetooth modul ili nesto slicno…). Kada tu kliknes “next” pokrenuce se instalacija. Dalje bi trebao da mozes i sam! Ako imas jos neko pitanje, pitaj!
Mozda ti i ovo malo pomogne:
http://wiki.mandriva.com/en/Docs/Installing_Mandriva_Linux
———-11. октобар 2008. у 9:17 pm #72989IronmanУчесникJa imam jednu particiju na hdd od 81 gb da li nju treba da podjelim da bi ovo instalirao.
Znaci on se moze isto instalirat kada je ISO image.
Pogeldao sam taj sajt ali ga nisam bas nesto dobro razumio11. октобар 2008. у 9:28 pm #72990nebjakУчесникNeznam kako ces, ali nadji mesta za te dve particije koje sam ti preporucio. Ti podignes Madrivu 2009 u live-u, pa onda ides na Menu -> Tools -> Live Install.