Почетак › Форуми › Линукс › Играње на линуксу › Zvuk i Doom 3 [Sredjeno]
- This topic has 10 одговора, 5 гласова, and was last updated 18 years, 9 months раније by Lokalni_alkoholicar.
-
АуторЧланци
-
21. фебруар 2006. у 4:01 pm #7025Lokalni_alkoholicarУчесник
Izvinjavam se ako se negde na forumu nalazi neki slican post ali ja ga nisam nasao. Konacno sam instalirao drajvere na SuSE 9.3 Pro i instalirao Doom 3 demo. Posto mi masina nije neka azdaja po meni ide sasvim zadovoljavajuce. Ali imam jedan problem. Uopste nemam zvuka. Zvucna mi je integrisana na ploci AC97 a ploca je Gigabyte 7zx-nesto. Doom sam instalirao bez instalera. Bio bih zahvalan ako bi neko mogao da mi kaze u cemu je problem i u dve tri recenice objasni za sta uopste sluze instaleri.
21. фебруар 2006. у 5:23 pm #41149SiouxУчесникInstaler služi da bi program instalirao u native linux okruženju.
Ako si kliknuo na .exe onda si instalirao igricu preko Wine emulatora.To znači da će raditi nešto sporije (možda i mnogo) nego na winu.S druge strane ako bi koristio instaler dobio bi bolje performanse programa nego na winu. A što se tiče zvuka …neko drugi molim.21. фебруар 2006. у 6:56 pm #41150miroslav_joksimovicУчесникNije .exe fajl koji je on koristio vec .run. Kod mene je Doom 3 imao zvuk a instaliran je bez instalera iako nisam bio zadovoljan kako se ponasa, zbog graficke. Ali, sta da se radi…
21. фебруар 2006. у 10:10 pm #41151Lokalni_alkoholicarУчесникInstalirao sam iz konzole bez ikakvog wine-a ili cedege. Sada imam zvuk ali nista ne razumem sta se prica. Strasno zvuk je prso.
22. фебруар 2006. у 7:37 pm #41152DooleУчесникInstaliraj ga preko cedege.Ja sam ga imao instaliranog preko cedega i radio je ok.
22. фебруар 2006. у 8:06 pm #41153SiouxУчесникJa sam koristio instaler i radio je fenomenalno.
26. фебруар 2006. у 12:36 am #41154Lokalni_alkoholicarУчесникMozete samo da mi kazete koji je zvucni sistem kod vas posto je kod mene 2.1 i ako nesto treba da se podesi oko zvucne karte.
26. фебруар 2006. у 9:48 am #41155BastardУчесникNisam jos probao tu igricu
Pitanje je dali ta igrica koristi SDL ili openal i tdA number of SDL settings are mutable via environment variables.
You can set the environment variable “SDL_AUDIODRIVER”
dsp – (default) Use the OSS API by opening /dev/dsp
dma – Use the OSS API to perform DMA access on /dev/dsp
esd – Connect to the Enlightenment sound audio daemonDa bi podesio da bude recimo alsa onda kucas
export SDL_AUDIODRIVER=alsa
printenv | grep -i SDLili dsp
export SDL_AUDIODRIVER=dsp
printenv | grep -i SDLKod tebe bi trebalo da radi kao alsa
Mozda nece da radi ako nisi instalirao sve pakete od sdl, openal,alsa (instaliro si default pakete a ne i devel)
Ako igrica koristi openal za zvuk instaliraj i openal devel i td.Da bi video kako startuje zvuk pokreni igricu u konzoli pa vidi sta koristi kad pokrece zvuk
26. фебруар 2006. у 10:19 am #41156SiouxУчесникIgrica koristi OSS zvučni sistem i to se namešta u konzoli same igrice pritiskom na taster ~.Na]i uputstvo na netu.Možda možeš i u Options / sound.
27. фебруар 2006. у 12:52 am #41157Lokalni_alkoholicarУчесникEvo nekih delova iz konzole:
dlopen(libasound.so.2)
asoundlib version: 1.0.8
Alsa is available
—— Alsa Sound Initialization —–
opened Alsa PCM device default for playback
device buffer size: 15052 frames ( 180624 bytes )
allocated a mix buffer of 49152 bytei
idAudioHardwareALSA::Write: 4096 frames overflowed and dropped
ovaj drugi red se pojavljuje oko 15 – est puta.
-
АуторЧланци
Мораш бити пријављен да би поставио коментар у овој теми.