Почетак › Форуми › Линукс дистрибуције › Mandriva › Софтвер › Upomoc
- This topic has 3 одговора, 4 гласа, and was last updated 21 years, 3 months раније by misko_wolf.
-
АуторЧланци
-
26. октобар 2003. у 10:13 pm #2984DjukУчесник
Pozdrav
Totalni sam pocetnik u svetu linux-a, pa vas molim da mi pomognete.
Pre nedelju dana sam sa vaseg sajta kupio Mandraake 9.1 u zelji da ga instaliram ali ne lezi vraze sve je krenulu naopako.
Kao prvo imam WIN XP na HDD od 30GB, sa jednom particijom na celom disku NTFS tipa i uz pomoz PMagagic7.0 hteo sam da napravim novu particiju ali nece pa nece.
Naime procitao sam sva uputstva i helpove sto u PM ali oni neotkrivaju nista konktretno kada sam hteo da napravim jos jedni particiju gde bi mi bila instalacija linux-a on je stalno prijavljivao neku gresku #993!
Ako se neko od vas susretao sao ovim problemom i ako zna kako da
-Napravim dodatnu particiju za Lunux
-instaliram Mandrake 9.1NEKA MI POMOGMNE!
Molim vas za detaljno uputstvo narocito za pravljenje novih particija!
26. октобар 2003. у 10:19 pm #14201tomajaГлавни мајсторKOliko ja znam dobio si upustvo za instalaciju uz diskove. Dakle, ubaci MDK 91 CD 1 i pri delu instalacije gde se odlucuje gde ce se instalirati ssitem izaberi opciju “custum partitioning”, a zatim umanji postojecu NTFS particiju, i od oslobodjenog prostora napravi dve particije za Linux bas onako kako pise u upustvu . POdatke sa NTFS particije neces izgubiti, naravno 🙂 .Radi sve polako, bez zurbe, da ne napravis gresku.
Potrazi i detaljnije upustvo na sajtu, a ako ti i dalje nije najjasnije procitaj tekst na
http://alas.matf.bg.ac.yu/~mr97209/Mandrake-HOWTOlinux4life
27. октобар 2003. у 12:14 am #14202AleksandardУчесникSa Partition Magic 7.0 za Win ti netreba da pravis Linuxove paricije
Sa njm ako vec hoces mozes samo da smanjis ntfs particiju i to je to …