Početak › Forumi › Linuks distribucije › Ubuntu,Mint,… › Ubuntu 6.06 zakucava instalacija na 83%
- This topic has 5 odgovora, 5 glasova, and was last updated 20 years ranije by
kosmi.
-
AutorČlanci
-
4. septembar 2006. u 6:32 pm #7765
medicineman
UčesnikMB DFI Lan Party Ultra D(n-force 4),AMD 64 Venice 3200,2X512 twin mos speedy,Hitachi Deskstar SATA 2(2kom.).UBUNTU 6.06 64bit.Moram da naglasim da sam totalni pocetnik sto se Linuxa tice.Pokrenem instalaciju
(odvojio sam ceo disk),cekiram da sam formatira disk,krene instalacija,dodje do 83% i zablokira.Probao sam sigurno jedno 50tak puta,vec nekoliko dana,probao sam sa 4 razlicita citaca-rezaca.jednom je stigao do 97% i zablokirao.DISK sa O.S je original(stigao postom).Ako ima pomoci POMAGAJTE please.4. septembar 2006. u 7:23 pm #47359Cartman
UčesnikZa šta si odvojio ceo disk? Kolko si ostavio mesta za swap? Je l’ uspe da ti preformatira disk?
P.S.
Probaj da ručno urediš particije (prvo obriši sve particije, pa onda pravi nove).
ovde imaš uputstvo za to: http://www.psychocats.net/ubuntu/installing.html4. septembar 2006. u 7:51 pm #47360slaks
UčesnikI meni se to dešavalo sa orginalnim diskovima!!!!!!!!!!! 🙁
Sa jednim dođe do 64%, ja onda uzmed drugi sa njim dođe do 84%, sa trećim do 93% i zakuca tek sa četvrtim mi je instalacija prošla kako treba!!!!!!! E onda ja obeležim taj sa koga je instalacija prošla kako treba i evo već sam nekoliko puta instalirao sa njim i radi.
Zašto je ovo ovako nisa nikad provali pošto su svih 5 CD orginalni i ispravni???
Dakle moj ti je stav da ako imaš više CD probaš svaki, neki će možda da proradi, valjda??
4. septembar 2006. u 8:25 pm #47361Cartman