Početak › Forumi › Linuks distribucije › Slackware › Slackware 10.1 koje diskove
- This topic has 22 odgovora, 8 glasova, and was last updated 20 years, 2 months ranije by
daniel1988.
-
AutorČlanci
-
21. april 2005. u 4:39 am #5196
worky
Učesnikkoje diskove da poručim,full verziju(4 diska),ili 2 diska+dodatni softver(1dvd),ili full+dvd, ili
samo dvd, koja je varijanta najbolja?da ne moram opet kasnije da naručujem i plaćam poštanske troškove 😉
da li da uzmem odmah i KDE 3.4, mislim da li može da se odmah instalira ili mora kasnije, a
neznam ništa o slacku.21. april 2005. u 7:59 am #27307Chak840
UčesnikJa sam uzeo full paket i koliko sam mogao da primjetim ima sve sto bi moglo da mi treba. E sad obzirom da sam pocetnik u linuxu ima i vise nego sto mi treba, tako da neces pogrijesiti ako uzmes full (4CD-a) pa kasnije ako ti nesto zatreba mozes skinuti i sa neta!!
21. april 2005. u 8:21 am #27308worky
Učesnikhvala Chak840, znači full verzija je dovoljna, bio sam u dilemi šta ima na tim diskovima,znaš
već one varijante tipa “mini install” “boot only”..
Eventualno da uzmem KDE3.4 (famozni), ima li neko uputstvo kako se instalira?22. april 2005. u 12:31 am #27309LYb
UčesnikPrebacis se u init 3, logujes se kao root, cd-ujes se u direktorijum sa kde paketima i kucas:
upgradepkg –install-new *.tgz
22. april 2005. u 4:30 am #27310worky
Učesnikok, ovo mi je jasno, sve do trenutka kad počnem da kucam ime paketa, da li će se javljati međuzavisnosti pojedinih paketa kao što je slučaj kod mandrake ,pa onda upadneš u začaran krug da ne kažem lavirint,
Hm, još nisam ni instalirao slack a već raspravljam o upgrade sistema, 😆 😆 😆22. april 2005. u 7:42 am #27311Chak840
Učesnik, znači full verzija je dovoljna
Ako si pocetnik k’o ja onda je definitivno dovoljna!:):):)