Почетак › Форуми › Линукс дистрибуције › Ubuntu,Mint,… › [rešeno] ADSL HITNO
- This topic has 14 одговора, 7 гласова, and was last updated 17 years, 9 months раније by
miodragz.
-
АуторЧланци
-
8. јул 2007. у 11:08 pm #8823
rodjak
Учесникimam sagem fast 800 e4 nasao sam neko upustvo na srpskom sa wiki-ja ali je samo za modeme e3 i nize klase. posto sam pocetnik moze li mi neko objasniti kako da poteram svoj sagem na ubuntu studio 7.04
9. јул 2007. у 3:38 pm #56815burga
УчесникНе значи ми много марка. Много је веће питање је ли у питању модем или рутер? Под претпоставком да је модем, питање је да ли је УСБ или иде у мрежну?
9. јул 2007. у 8:24 pm #56816rodjak
Учесникnije ruter u pitanju je adsl usb modem
9. јул 2007. у 8:54 pm #56817miodragz
УчесникKriticno i velika je muka da se pokrene usb modem moze li taj modem da se pokrene kroz mreznu karticu jer sam vido neke adsl modeme da moze da idu preko eth kartice
9. јул 2007. у 9:11 pm #56818rodjak
Учесникja stvarno ne znam kako bih to uradio posto moj modem ima line i usb ulaz
9. јул 2007. у 9:49 pm #56819buckobas
УчесникProbaj da modem nekako zamenis za ruter i neces imati nikakvih problema ja koristim ADSL sa ruterom i radi OK
9. јул 2007. у 9:53 pm #56820burga
УчесникОнда је одговор једноставан. http://www.justfuckinggoogleit.com па нађи драјвере за твој модем за Убунту. Има неких драјвера, то сам видео гледајући шта све има по репозиторијумима, али нисам обраћао пажњу на марку.
Постоји и елегантније решење: позовеш провајдера или ко ти је већ дао модем, и кажеш да ти Линукс не препознаје модем. Кад чују Линукс они ће да падну у несвест, али пре него што ти спусте слушалицу или те истерају напоље, ти им тражиш да ти замене УСБ модем за ethernet. Ако неће, тражи да ти врате паре или нађу драјвер за Убунту. Након ове магичне реченице у твојим се рукама ниоткуда материјализује жељени модем… Гарантовано! >:D 😎9. јул 2007. у 11:24 pm #56821sysctl
УчесникPozdrav!