Почетак › Форуми › Линукс дистрибуције › Mandriva › Софтвер › Problemi sa Knoppixom
- This topic has 14 одговора, 3 гласа, and was last updated 20 years, 4 months раније by tarla.
-
АуторЧланци
-
13. април 2004. у 11:07 pm #3580MladenIsakovicУчесник
Imam malo iskustva sa Linuxom (imao sam Mandrake 9.0), a desetka mi nije stigla ni nakon treceg narucivanja, tako da sam digo ruke! Uzeo sam od drugara Knoppix, i sve je OK, podigne se on, prepozna mi cak i zvucnu (koju 9.0 nije mogao da vidi), medjutim, ne vidi mi HARD DISK!
Na desktopu imam ikonice za svaku particiju na disku, ali kad kliknem na bilo koju od njih, izadje mi sledece:Could not mount device.
The reprted error was:
/dev/hdb1: Input/output error
mount: I could not determine the filesystem type, and none was specifiedProbao sam sa programom “Partition Image” iz samog Knoppix-a verzija 3.3, i za svaki hdb je prikazivao unknown o bytes, a ja nisam znao nista da izmenim jer sam pocetnik. Particije na mom disku su sledece: c(NTFS) na njoj je WinXP, D (FAT32), WINME(FAT32), gde mi je Millenium, pa kad je aktivan XP, ova treca particija je hidden, i obrnuto. Pokusavao sam da u Biosu harddisk promenim sa AUTO na LBA, medjutim to nista ne menja u Knoppixu. Hteo bih da instaliram Knoppix na harddisk, ali ne znam kako to da izvedem, pa molim svakoga ko moze da mi pomogne da mi detaljno objasni sta da radim, jer sam pocetnik u Linuxu, a sto se rada u konzolnom modu tice, tu nemam veze sa zivotom. Pozdrav i pomagajte!
14. април 2004. у 5:55 am #18115braleУчесникstavi knoppix-a u cdrom, pritisni F2 (kada pocne da se podize) pa kucaj knoppix=hdinstall
trebalo bi da radi[/b]14. април 2004. у 1:52 pm #18116MladenIsakovicУчесникNe vredi, uradio sam kako si rekao, i izadje mi sledeca poruka:
Could not find kernel image: knoppix=.hdiOn ustvari meni nikako ne moze da vidi harddisk. Ne znam sta da radim…
14. април 2004. у 9:33 pm #18117braleУчесникOk izgleda da sam pogresio. Uradi ovako: