Početak › Forumi › Linuks › Linuks umrežavanje › Problemi sa Intel-536ep modemom
- This topic has 4 odgovora, 5 glasova, and was last updated 22 years, 1 month ranije by
Loading.
-
AutorČlanci
-
10. jul 2004. u 10:29 pm #3956
radnaskela
UčesnikMozda je trulo da kazem da sam pocetnik u koriscenju Mandraka ali istina je. Imam problem sa detektovanjem modema Intel-536ep. Iako mi je kernel 2.6 pokusao sam bilo gde na netu da nadjem resenje za njega, medjutim jedino sto sam nasao su drajveri za modem i to za kernel 2.4.xx . Prema tome jedino mi preostaje da instaliram odgovarajuci kernel. Imao sam dva resenja i nijedan mi nije proradio:
1. Nasao sam kernel na CD-u Mandraka 10.0 Offical i instalirao ga. Resetovao masinu i pokusao da podignem Linux medjutim na pola puta nemoze da nadje neki init string kako bi podigao module i ne moze da mountuje neke fajl sisteme i tu se zaglavi.
2. Skinuo sam source sa http://ftp.kernel.org i to 2.4.26. Uradio make oldconfig,make dep, make modules, make bzImage i kod make install i make modules_install on meni prijavljuje da se radi o source koji nije mdk koji ne odgovara mandraku. Koliko sam ja razumeo to je source za sve ostale distribucije a nije za Mandrak!!!! Jel to moguce?
Dakle, molim za pomoc . Ko god je resio sebi taj problem ili vec zna resenje i na prvi i na drugi problem neka mi kaze sta treba da uradim?
Hvala, Sremac12. jul 2004. u 6:36 am #20253brale
Učesnik2. Skinuo sam source sa http://ftp.kernel.org i to 2.4.26. Uradio make oldconfig,make dep, make modules, make bzImage i kod make install i make modules_install on meni prijavljuje da se radi o source koji nije mdk koji ne odgovara mandraku. Koliko sam ja razumeo to je source za sve ostale distribucije a nije za Mandrak!!!! Jel to moguce?
Dakle, molim za pomoc . Ko god je resio sebi taj problem ili vec zna resenje i na prvi i na drugi problem neka mi kaze sta treba da uradim?