Почетак › Форуми › Линукс дистрибуције › Mandriva › Софтвер › POMOC!GRAFICKA
- This topic has 9 одговора, 7 гласова, and was last updated 20 years, 9 months раније by Nightweaver.
-
АуторЧланци
-
18. април 2004. у 4:52 pm #3596FONBoyУчесник
Cao svima,imam sledeci problem sa compom:Instalirao sam MDK 10.0 ,ali kada hocu da ga startujem nece nikako da mi pokrene graficko okruzenje.Ja imam graficku karticu NVidia FX 5200,nemam pojma sta da radim posto sam pocetnik u koriscenju linuxa,ne znam komande u shell-u.Ako neko ima ikakvu ideju mnogo bi mi pomogao. ❓ ❓ ❓ ❓
Hvala svima unapred!
18. април 2004. у 5:03 pm #18200dexter021УчесникInstaliraj driver za Nvidiu ,posle toga treba da editujejes /etc/XF86Config .Load glx (izbrisi tarabu ispred tog reda)i umesto nv drivera upisi nvidia ,kad uradis to save -uj ,i probaj posle toga da pokrenes X.
BTW ovde imas objasnjeno instaliranje nvidia drivera.
http://www.linuxo.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=198419. април 2004. у 12:34 pm #18201popacУчесникlink poslednjih drajvera za nvidiju je:
http://download.nvidia.com/XFree86/Linux-x86/1.0-5336/NVIDIA-Linux-x86-1.0-5336-pkg1.run
Iako mislim da drajvre za grafiku ne moze biti razlog pada x-a posto on ima neke “polu drajvere” za grafiku
Probaj da kucas
telinit 5ilii ako nece to onda
startx
😆 😆19. април 2004. у 5:12 pm #18202NightweaverУчесникKreni jedno po jedno..drajveri nemaju veze sa X-om. Kada ti se stratuje masina i otvori konzola za login udji kao root i ukucaj xf86config. Prati uputstva koja ti se prikazuju na ekranu – podesavanja misa, tastature, monitora i graficke. Sve je lepo objasnjeno pa nebi trebalo da imas nekih posebnih problema. Kad to uradis javi da li ti radi startx komanda iz konzole koja bi trebalo da podigne KDE ili GNOME. Ukoliko to radi onda smo na konju. Tada primeni gore navedena objasnjenja za instaliranje graficke. Ako negde zapne javi!! 😉