Почетак › Форуми › Линукс дистрибуције › PCLinuxOS › NVIDIA setings i jos koja pocetnicka muka
- This topic has 8 одговора, 4 гласа, and was last updated 16 years, 5 months раније by radak.
-
АуторЧланци
-
27. април 2008. у 7:17 am #10034radakУчесник
Zdravo, pokusavam da rjesim jedan od problema ali mi ne ide nikako, imam tri problema koja ne mogu da rjesim a ne znam da li ih uzrokuje ista stvar posto sam pocetnik. Kad pokusam da otvorim NVIDIA setings dobijem ovo poruku:
You do not appear to be using the NVIDIA X driver. Please edit your X configuration file (just run `nvidia-xconfig` as root), and restart the X server.
Drugi problem je kad pokusam da otvorim NTFS configuration tool dobijem ovu poruku:
You need administrative rights to start this application.
Predpostavljam da tu podesavam opciju za citanje na drugom hard-u, jer drugi hard disk mi je prepoznat i mogu da otvorim svaki folder tu su mi svi podaci kao i multimedija, medjutim ne mogu da de kreiram novi folder tako da ne mogu ni da zapisem na tom hard-u nista.I treci kad pokusam da otvorim Compiz Fusion Icon ekran mi pobjeli i ne mogu nista.
Ostali mi sve radi , nadam se da ne pretjerujem sa pitanjima , jer mi se svidja ova distribucija imam PClinuxOS 2008.27. април 2008. у 8:12 am #69445GoranSTXУчесникDobrodošao na forum.
Pitanje broj 1, i 2, su povezani u smislu da ti za rešavanje obadva trebaju administratorske privilegije. Njih ćeš, u konzoli, dobiti kucajući komandu “su” (bez navodnika) pa ćeš nakon entera uneti i svoj root password koji si zadao prilikom instalacije. Posle toga pokreni “nvidia-xconfig”, zatim uradi CTRL-ALT-BACKSPACE (ili the win way – restartuj komp). Ako su drajveri instalirani kako treba imaćeš nVidia logo prilikom paljenja, a u /etc/X11/xorg.conf u sekciji “Device” bi pored unosa “Driver” trebalo da stoji “nvidia”. (eventualno u konzoli kucaj “glxinfo | grep direct” i kao odgovor bi trebalo da dobiješ “Direct Rendering: Yes” ako sve radi OK)