Почетак › Форуми › Линукс › Линукс умрежавање › Nece da se konektuje samo iz linux-a
- This topic has 8 одговора, 6 гласова, and was last updated 16 years, 2 months раније by dokman.
-
АуторЧланци
-
1. април 2006. у 1:10 pm #7207MoneoУчесник
Da…..
Nije mi jasno sta se dogadja,sem ako mi kompjuter nisu zaposeli gremlini…
Nikako ne mogu da se konektujem na net preko linuxa-non stop izbacuje da je ppp hang-out i tako vec zadnja dva dana,a na BSD-u hoce da se konektuje,ali nema protoka,a sve je do pre par dana radilo bez problema,koristim 042 SMIN broj i nalog na Verat-u,a imam eksterni Sweex serijski hard modem….
Probao sam 041 broj i Verat-ov postpaid 042 broj-i sve sljaka prosto svarseno i u linux-u i u BSD-u…
Da stvari budu jos interesantnije probao sam celu stvar iz Knoppix-a i opet isto,znaci nije u pitanju softver ili sistem….
Jos interesantnije je da u Win-u SVI brojevi rade bez problema,sto znaci da je i modem u redu….
Bice da nesto ne valja sa SMIN brojem,jer cim probam u linuxu net preko neceg drugog sve radi OK….
Ima li neko neku ideju sta da radim?
PoZ!2. април 2006. у 9:34 am #42728japanУчесникprobaj da dodas nekoliko zareza iza tog 042 broja, mislim da sam ja imao bas taj problem (doduse sa softmodemom) i resio ga tako
2. април 2006. у 10:17 am #42729LimitManУчесникNa Configure-> Misc povecaj ppp timeout na 60 sec …Meni je to resilo problem 😉
3. април 2006. у 8:33 am #42730mmirilovicУчесникOvo ti je izvod iz ppp FAQ-a:
[b]Q: When I try to establish a connection, the modem successfully dials the remote system, but then hangs up a few seconds later. How do I
find out what’s going wrong?[/b]A: There are a number of possible problems here. The first thing to
do is to ensure that pppd’s messages are visible. Pppd uses the
syslog facility to log messages which help to identify specific
problems. Messages from pppd have facility “daemon” and levels
ranging from “debug” to “error”.Usually it is useful to see messages of level “notice” or higher on
the console. To see these, find the line in /etc/syslog.conf which
has /dev/console on the right-hand side, and add “daemon.notice” in
the list on the left. The line will end up looking something like
this:*.err;kern.debug;auth.notice;mail.crit;daemon.notice /dev/console
Note that the whitespace is tabs, *not* spaces.
If you are having problems, it may be useful to see messages of level
“info” as well, in which case you would change “daemon.notice” to
“daemon.info”.In addition, it is useful to collect pppd’s debugging output in a
file – the debug option to pppd causes it to log the contents of all
control packets sent and received in human-readable form. To do this,
add a line like this to /etc/syslog.conf:daemon,local2.debug /etc/ppp/log
and create an empty /etc/ppp/log file.
When you change syslog.conf, you will need to send a HUP signal to
syslogd to causes it to re-read syslog.conf. You can do this with a
command like this (as root):kill -HUP `cat /etc/syslogd.pid`
(On some systems, you need to use /var/run/syslog.pid instead of
/etc/syslogd.pid.)After setting up syslog like this, you can use the -v flag to chat and
the `debug’ option to pppd to get more information. Try initiating
the connection again; when it fails, inspect /etc/ppp/log to see what
happened and where the connection failed.Dakle to ti je uputstvo kako da povećaš detaljnost informacija u messages.log. Uradi kako piše tu i videćeš gde je problem.[/b]
3. април 2006. у 1:15 pm #42731MoneoУчесникUradio sam sve po vasim savetima,ali opet nista…..
U log fajlu mi izbacuje neku od sledecih stvari prilikom pokusaja konekcije:Modem hangup(iako sam povecao vreme cekanja)
No response to PAP authenticate-requests
Cannot determine ethernet address for proxy ARP
Interesantno je da mi svi ostali brojevi funkcionisu izuzev ovog(u Win-u rade SVI brojevi bez problema) sa istim podesavanjima…
Ne bi bas da koristim SMIN Postpaid i papreni 041,naspram mog fiksnog i najjeftinijeg naloga…
Nije mi jasno kako isti broj radi dobro pod Win-om,a nece pod linux-om-sve je radilo dobro do pre par dana…..
Help!3. април 2006. у 10:38 pm #42732mmirilovicУчесникU log fajlu mi izbacuje neku od sledecih stvari prilikom pokusaja konekcije:
Modem hangup(iako sam povecao vreme cekanja)
No response to PAP authenticate-requests
Cannot determine ethernet address for proxy ARP
Znaš., ja nisam bio lenj, već sam ti na forum prebacio ceo relevantan tekst iz PPP FAQ-a! Zašto si ti onda lenj? Tebi treba pomoć.
Nemoj da nam prepričavaš log. Prebaci ovde na forum deo log-a koji se tiče konektovanja.
4. април 2006. у 9:46 pm #42733jovirУчесникU fajl /etc/ppp/options , na kraju fajla, samo to u liniji, dodaj
[code]receive-all[/code]
Pozdrav! 😉4. април 2006. у 10:09 pm #42734MoneoУчесник@Jovir
Upravo je to bilo u pitanju,pomogli su mi iz samog verata kojima sam danas poslao e-mail
Ipak-hvala!
@mmirilovic
Gore sam izneo sadrzaj loga koji izbacuje prilikom konekcije u log fajlu,koji sam napravio po uputstvu koje si mi dao 😉
Ahhhh ima li sta lepse od surfinga u linuxu ili BSD-u?
Poz svima!6. октобар 2008. у 10:16 pm #42735dokmanУчесникJovir svaka cast! Uspeo sam konacno na net!
-
АуторЧланци
Мораш бити пријављен да би поставио коментар у овој теми.