Почетак › Форуми › Линукс дистрибуције › OpenSuSE › Muči me modem ne mogu ga nikako namestiti !!!
- This topic has 49 одговора, 16 гласова, and was last updated 20 years, 8 months раније by
diablo_.
-
АуторЧланци
-
2. новембар 2005. у 11:19 pm #6435
I_LOVE_TECHNO
УчесникPostovani,
Instalirao sam OPENSUSE 10.0 RC1 a ja sam pocetnik, tako da ne znam bas mnogo o Linux-u. Imam problem, kada udjem u yast i nadjem modem owako pishe:
device type
modem0 modem
a ispod
Agere LT Win Modem
device name: modem0
mode: Unknown
started manually
Vi verovatno znate shta je problem…
Ako mozhete mi napisati gde mogu skinuti drajvere i kako najlakshe instalirati, jer vec 5 dana pokushavam i nikako mi ne uspeva… Hvala u napred.. Please 😆3. новембар 2005. у 9:13 am #36801Bastard
УчесникAko pretrazis forum mozes naci link za sajt linmodems.org ili nesto slicno gde ces naci skript za skeniranje i prepoznavanje modema.Takodje taj skript ce ti reci koji paket drajvera da skines i gde.
Ako vec hoces manualno da vidis device id ,vendor i subvendor broj onda pokusaj komandom lspci -v -n (ovo u slucaju da ti je modem pci interni)
O tim lucent modemima je bilo dosta reci na forumima i nesecamse koji je to chipset ali mi mirise na intel
Mozda neko ko ima takav modem moze da ti da opsirniji odgovorDa bi ti objasnio malo bolje misteriju sa /dev/modem moram da ti kazem da je to obican simbolicni link na pravi nod u /dev za tvoj modem.Ako drajver nije instaliran onda nemas nod i samim tim /dev/modem je neupotrebljiv.
To sto vidis da je kernel prepoznao ime uredjaja neznaci da je instaliran module drajver.
Loadovane module mozes videti komandom lsmod4. новембар 2005. у 12:08 am #36802miroslav_joksimovic