Почетак › Форуми › Линукс дистрибуције › OpenSuSE › Mala pomoć oko suse9.3 64bit!
- This topic has 5 одговора, 4 гласа, and was last updated 20 years, 8 months раније by
Konstantin.
-
АуторЧланци
-
3. децембар 2005. у 12:20 pm #6599
Konstantin
УчесникInstalirao sam SuSE 9.3 64bit ima već dve nedelje i nisam skoro ništa podesio još na njemu, molio bih ako možete vi da mi pomognete oko sledećih stavki, imao sam neka dva modema, robotics,i neki sa conexant čipsetom, i nabavio sam intel 536ep pošto se najviše priča o njemu, sada me yanima, gde mogu da nađem drivere za taj modem, a da su prilagođeni ovoj 64bit verziji sistema, i ako može neko da mi pomogne kako da ga instaliram. Molio bih ako neko može da mi ostavi link za download, video sam da se pričalo dosta o tom modemu, i izvinjavam se što se ja opet javljam sa starim problemom, ali shvatite da sam potpuni početnik u linux svetu a čuo sam da ste vi radi pomoći početnicima, i ako bi znači moglo neko kratko uputstvo za instalaciju tog drivera. A što se tiče multimedije, to ću sačekati da vam proradi ovo za naručivanje diskova, pa da naručim update, za moju verziju sistema, a mogli bi da mi objasnite i to kako da updatujem sa dvd-a.
HVALA UNAPRED!!!
4. децембар 2005. у 9:51 am #38078Konstantin
УчесникLjudi molim vas pomognite mi oko ovoga, znam da je ovo za vas “mačji kašalj”.
4. децембар 2005. у 3:21 pm #38079cvale
УчесникPa ovako sto se tice multimedije sve sto ti je potrebno ( a to su win32 codeci , mplejer i za njega jos dva liba ( mogu tih ih poslati na e-mail oni nisu veliki ) imas na nemackkom sajtu pakmana Mislim da je http://www.packman.de ili tako nesto.)Inace mp3 ti rade pod suse-om vec ima ugradjenu podrsku.