Početak › Forumi › Linukso veb sajt › Pričaonica › Knoppix okruženje
- This topic has 4 odgovora, 4 glasa, and was last updated 19 years ranije by
Danilok.
-
AutorČlanci
-
9. septembar 2007. u 9:46 am #9200
Danilok
UčesnikKako ne bi kvario koncepciju vašeg foruma, otvorio sam temu ovde. Još uvek sam korisnik Windowsa a Linux ću instalirati kada kupim veći hdd. E sad pošto sam početnik sa linuxom (Čitam sve moguće tekstove koji su vezani za Linux početnike) interesuje me da li mogu i gde skidati teme za Linux i da li mogu menjati njegovo okruženje jer koristim Knoppix V5.1.1 live cd!?
NAdam se da me razumete jer kao teškog početnika prvo što želim jeste da doteram izgled OS-a!
9. septembar 2007. u 9:56 am #61668GoranSTX
UčesnikEvo nekih osnovnih pojmova.
Linux je naziv za kernel OS-a i kao takav je zajednicki za sve linux distribucije (vrste ili varijante, kako ti drago). Graficko okruzenje koje vidis je nadogradnja na taj kernel. Postoje dva najkoriscenija okruzenja KDE i Gnome (mada ih ima mnogo vise). Knoppix po defaultu dolazi sa KDE grafickim okruzenjem. Izgled svog desktopa mozes menjati na vise nacina i kako ti odgovara (za KDE postoji Kontrol Centar preko koga se ta podesavanja obavljaju: teme, ikonice, prozori… za Gnome ne znam jer ga ne koristim). Takodje, postoje i raznorazni 3D efekti (proguglaj za Compiz, Beryl).Ako mislis da podesis izgled desktopa na live sesiji, moraces da sacuvas svoja podesavanja kako bi sledeci put mogao da ih ucitas (knoppix ima tu mogucnost – potrazi u njegovoj dokumentaciji)
9. septembar 2007. u 10:04 am #61669sdfasfasffsdqqfdq
UčesnikZa izgled moze da ti posluzi http://www.KDE-Look.org! 😎
9. septembar 2007. u 10:15 am #61670foxbunny
UčesnikEvo ti ovde nešto malo detaljnije.
http://www.linuxo.net/component/option,com_smf/Itemid,82/topic,7508.0/
http://www.linuxo.net/component/option,com_smf/Itemid,82/topic,7509.0/To je kratak uvod u Linux.
Što kaže GoranSTX, ne postoje teme za Linux. Pošto si na KNOPPIXu, teme su za KDE.