Početak › Forumi › Linuks › Opšte Linuks diskusije › instalacija Ubuntu 8.10
- This topic has 10 odgovora, 7 glasova, and was last updated 16 years, 9 months ranije by
janosh78.
-
AutorČlanci
-
19. februar 2009. u 7:49 pm #10785
janosh78
Učesnikdobro vece Linux-ovci, odmah da kazem da sam totalni laik u ovom svetu tako da mi nemojte zameriti ako postavim i neko smesno pitanje, imam problem sa instalacijom Ubuntu 8.10, radi se o sledecem sa neta sam skinuo Ubuntu 8.04 (dvd 3,71gb), probao ga i svideo mi se ali nikako nemogu da konfigurisem ADSL internet, u vecini slucajeva na forumima sam dobio odgovor da treba da instaliram Ubuntu 8.10 i sve ce samo da radi, skinuo sam i verziju 8.10 (cd 699mb) sa zvanicnog sajta i to 2 puta ali mi instalacija stigne do pola otprilike i tu stane i izbaci greske, neznam u cemu je problem HD na kome hocu da instaliram je obrisan i neparticionisan, verziju 8.04 sam instalirao bez problema ali neznam zasto ovo nece, prvo sam mislio da je bilo greske prilikom download-a pa sam ga ponovo skinuo i narezao, cd je butabilan nije ni to problem.. stvarno neznam u cemu je fora, molim vas za pomoc!
hvala
19. februar 2009. u 7:58 pm #76013RiSK
UčesnikUfff… Moze da bude mnogo toga. Za pocetak bi bilo korisno da preneses koju gresku javlja instaler i sta se tacno desava.
Inace, ako te ne mrzi da skidas isto jos jedanput i ako mozes da prezivis bez fensi GUI instalera, mozes okusati srecu sa ‘alternate CD’ varijantom. Meni je on uvek prirodniji izbor za instalaciju od live verzije.
19. februar 2009. u 8:10 pm #76014janosh78
Učesnikdruze ja stvarno neznam sta je fensi GUI instaler, a mozes li mi malo pojasniti alternate CD varijantu, sada cu ponovo pokrenuti instalaciju pa cu tacno videti sta prijavljuje i pisem ovde, ne vidim svrhu da skidam live CD ponovo tako mogu do besvesti vec sam 2 puta to ucinio, a i nebi trebalo da tu bude greska jer je to image file, zar ne?
19. februar 2009. u 8:15 pm #76015Žarko Mihajlović