Почетак › Форуми › Линукс › Играње на линуксу › doom 3
- This topic has 11 одговора, 6 гласова, and was last updated 19 years, 10 months раније by
NikolaZ.
-
АуторЧланци
-
16. март 2005. у 10:31 pm #4991
Aleksandard
УчесникInstalirao sam ga sa instalerom
doom3_1.1.1286-multilanguage.run
to je zadnji koji je izasao …
Kad instalira igra neradi dal je nekome ovo uspelo ?Greska koju mi prijavljuje je :
—– R_InitOpenGL —–
Setup X display connection
dlopen(libGL.so.1)
Initializing OpenGL display
Using XFree86-VidModeExtension Version 2.2
DGA DirectVideo Mouse (Version 2.0) initialized
Free86-VidModeExtension Activated at 800×600
Couldn’t get a visual
dlopen(libGL.so.1)
Initializing OpenGL display
Using XFree86-VidModeExtension Version 2.2
DGA DirectVideo Mouse (Version 2.0) initialized
Free86-VidModeExtension Activated at 640×480
Couldn’t get a visual
idRenderSystem::Shutdown()
Fatal X Error:
Major opcode of failed request: 105
Minor opcode of failed request: 0
Serial number of failed request: 38
BadValue (integer parameter out of range for operation)
Fatal X Error:
Major opcode of failed request: 2
Minor opcode of failed request: 0
Serial number of failed request: 42
BadWindow (invalid Window parameter)
Fatal X Error:
Major opcode of failed request: 4
Minor opcode of failed request: 0
Serial number of failed request: 43
BadWindow (invalid Window parameter)
Sys_Error: Unable to initialize OpenGLStim da imam zadnje NVIDIA drajvere …
Jel neko zna o cemu je mozda rec ?17. март 2005. у 8:23 am #25867Slsimic
УчесникNisam imao iskustva sa DOOM-om ali pogledaj dozvole na /dev/nvidia0 i /dev/nvidiaglx mozda ti to resi problem.
18. март 2005. у 12:40 pm #25868NikolaZ
УчесникOvaj tvoj post vezan za Doom 3 me je inspirisao da i ja pokusam
da na svojoj masini zaigram ovu igru sa jedne strane, a sa druge
da ti eventualno pomognem oko tvog problema.
Skinuo sam sa neta Doom 3 demo tezak 462 MB i iz konzole odradio
instalaciju za par minuta bez ikakvih problema.Nakon toga, usledilo
je pokretanje igre (iz konzole opet) koje je takodje proslo dobro.
Evo linka na netu odakle sam skinuo fajl:
http://darkstar.ist.utl.pt/pub/games/Kada se igra pokrece iz konzole, ispisuje se sledece:
nikola@linux:~> doom3-demo
DOOM 1.1.1286 linux-x86 Nov 28 2004 20:09:31
—— Initializing File System ——
Loaded pk4 /usr/local/games/doom3-demo/demo/demo00.pk4 with checksum 0xfe75bbef
Current search path:
/home/nikola/.doom3-demo/demo
/usr/local/games/doom3-demo/demo
/usr/local/games/doom3-demo/demo/demo00.pk4 (12234 files)
game DLL: 0x0 in pak: 0x0
file system initialized.
————————————–Running in restricted demo mode.
—– Initializing Decls —–
——————————
——- Initializing renderSystem ——–
using ARB renderSystem
renderSystem initialized.
————————————–
5151 strings read from strings/english.lang
Couldn’t open journal files
couldn’t exec editor.cfg
execing default.cfg
execing DoomConfig.cfg
couldn’t exec autoexec.cfg
5151 strings read from strings/english.lang
—– Initializing Sound System ——
sound system initialized.
————————————–
—– R_InitOpenGL —–
Setup X display connection
dlopen(libGL.so.1)
Initializing OpenGL display
Using XFree86-VidModeExtension Version 2.2
DGA DirectVideo Mouse (Version 2.0) initialized
Free86-VidModeExtension Activated at 640×480
Using 8/8/8 Color bits, 8 Alpha bits, 24 depth, 8 stencil display.
GL_RENDERER: GeForce4 MX 440/AGP/3DNOW!
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum——- Input Initialization ——-
XKB extension: compile time 0x1:0x0, runtime 0x1:0x0: OK
XKB extension present on server ( 0x1:0x0 )
————————————
dlopen(libasound.so.2)
asoundlib version: 1.0.6
Alsa is available
—— Alsa Sound Initialization —–
opened Alsa PCM device default for playback
device buffer size: 5461 frames ( 65532 bytes )
allocated a mix buffer of 49152 bytes
————————————–
…using GL_ARB_multitexture
…using GL_ARB_texture_env_combine
…using GL_ARB_texture_cube_map
…using GL_ARB_texture_env_dot3
…using GL_ARB_texture_env_add
X..GL_ARB_texture_non_power_of_two not found
…using GL_ARB_texture_compression
…using GL_EXT_texture_compression_s3tc
…using GL_EXT_texture_filter_anisotropic
maxTextureAnisotropy: 2.000000
…using GL_1.4_texture_lod_bias
…using GL_EXT_shared_texture_palette
X..GL_EXT_texture3D not found
…using GL_EXT_stencil_wrap
…using GL_NV_register_combiners
X..GL_EXT_stencil_two_side not found
X..GL_ATI_separate_stencil not found
X..GL_ATI_fragment_shader not found
X..GL_ATI_text_fragment_shader not found
…using GL_ARB_vertex_buffer_object
…using GL_ARB_vertex_program
X..GL_ARB_fragment_program not found
X..EXT_depth_bounds_test not foundJel tebe zeza instalacija ili pokretanje igre nakon
instalacije? Ako je instalacija,pokusaj da je uradis
tako sto ces prethodno uci u X kao root. Ovo znam jos
od Wolfenstein-a gde je ovo takodje bilo neophodno (barem
kod mene na SuSE 9.2, dok sam na 9.1 radio instalaciju
u X-u kao user (naravno iz konzole sa root nalogom).P.S
Inace, samo da dodam da je igra ultra zahtevna. Kod mene
u 640*480 sa Low details podesavanjem, sam imao bukvalno
2-3 frejma po sekundi.Doduse, masina mi i nije neka zver (Duron 950, Gf4MX, 512MB ram-a)
ali 640*480 j***tePozdrav 🙂
19. март 2005. у 12:18 pm #25869Voodoo_NBGD
УчесникPa vidi, minimalna zahtevnost je P4 1.5 GHz ili Athlon 1500+, i to za 640×480 low details…
Kod mene (win32 verzija) radi u ~25 frejmova 640×480 low, na GF4 Ti4200, Celeron3 1.4 GHz i 512 SDRAM.19. март 2005. у 8:06 pm #25870NikolaZ
УчесникPa vidi, minimalna zahtevnost je P4 1.5 GHz ili Athlon 1500+, i to za 640×480 low details…
Kod mene (win32 verzija) radi u ~25 frejmova 640×480 low, na GF4 Ti4200, Celeron3 1.4 GHz i 512 SDRAM.Prijatelju, nisi u potpunosti u pravu.
Naime, minimalna zahtevnost za Doom 3 nije ista ako igru igras pod Windowsom ili Linuxom, odnosno ako koristis DirectX ili OpenGL respektivno. Koliko znam, pod Linuxom/OpenGL-om, minimalna zahtevnost je sledeca:GNU/Linux system,
Pentium III, 1Ghz
256Mb RAM
Kernel 2.4, 2.6 is recommended
glibc 2.2.4 and up3D card:
NV10 or R200 minimum hardware
OpenGL hardware acceleration
64 MB VRAMsound card, OSS or Alsa, stereo sound and 5.1 are supported with both APIs
Alsa version 1.0.6 or above is requiredPozdrav 🙂
20. март 2005. у 8:00 am #25871Voodoo_NBGD
УчесникPa i win32 verzija koristi OpenGL…
Mislim, moze jedna verzija raditi malo brze, ali ne toliko (ipak treba da rade na istoj platformi)…20. март 2005. у 11:46 am #25872NikolaZ
УчесникPa i win32 verzija koristi OpenGL…
Mislim, moze jedna verzija raditi malo brze, ali ne toliko (ipak treba da rade na istoj platformi)…Izgleda da si ti u pravu, a ja u zabludi sve ovo vreme 😳
Doom3 koristi OpenGL za renderovanje; barem tako ljudi pisu ovde:
http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=303481&whichpage=1�Mislio sam da je na Win platformi igra portovana za DX9 u potpunosti ali jok.
Pozdrav 😕
21. март 2005. у 1:39 pm #25873sifumarko
УчесникDoom3 zaista koristi OpenGL pod Winom i zbog toga ATI-jeve kartice imaju problem da ga svare kako treba. Kod mene na istoj makini (sa ATI) Half Life 2 ide na 1024*768 na HIGH bez da igde zakoci dok Doom nisam mogao da poteram iznad 640*480 na LOW a da moze da se igra. Far Cry sam igrao 1024*768 na low i nije bilo problema. Doduse tweakovanje Doom-a moze da pomogne ali ne mnogo…
21. март 2005. у 9:55 pm #25874Aleksandard
УчесникMoj sam problem resio i mogu reci da na mojoj masini radi savrseno cak bolje nego pod windows-om.
Kod mene nije hteo da se inicijalizuje zato sto je desktop bio podesen na 16-bit-a , kad sam prebacio na 24 sve je proradilo …
21. март 2005. у 9:57 pm #25875Aleksandard
УчесникCak u rezoluciji 1024×768 high detail
i nesecka uopste. -
АуторЧланци
Мораш бити пријављен да би поставио коментар у овој теми.