Mozda nesto “ubode”..
Resenje 1
======
“KDE/Control Center/Sound & Multimedia/Sound System”
kartica “General”
deo “Auto-Suspend” i stavi “Auto-suspend if idle after: 1 seconds”
kartica “Hardware”
stavi “Select the audio device: Autodetect”
i cekiraj “Full duplex”
(mada i ono sto rece MladenIsakovic je trebalo da sljaka)
Resnje 2
======
Probaj nesto od ovoga:
2.1 $ export SDL_AUDIODRIVER=alsa
2.2 $ SDL_AUDIODRIVER=alsa ./igra
2.3 $ killall artsd
$ SDL_AUDIODRIVER=alsa ./igra
Resenje 3
======
izbaci ALSA/OSS module pa ih ponovo ucitaj
ne znam koliko si vican komandama, ukratko koristis: lsmod, rmmod, insmod..
BTW, na Slackware 11 (2.6.18) imam instalirane:
Return To Castle Wolfenstein (nije trazio Beryl)
Quake III Arena (isto nije)
Glest
KSudoku
Cube
FooBillard
Cube
Xmame
i ni sa jednom nisam imao problema. Znaci odradjen full install sistema, klasicne post-install zezancije, NVIDIA drajveri i igraje na kraju.. Mada nista od ovoga ne igram.. sve to stoji onako, instalirano radi probe.. il’ ubijem po koju karakondzulu svremena na vreme kad bas ne’am sta da radim.. Pozz