Početak›Forumi›Linuks distribucije›Mandriva›Softver›Unigine Heaven 2.0
- This topic has 6 odgovora, 3 glasa, and was last updated 14 years ranije by kosmi.
-
AutorČlanci
-
24. mart 2010. u 1:20 am #11810kosmiUčesnik
…these are the best graphics you will be able to see natively on Linux at this time…
http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=unigine_heaven&num=1OpenGL 3.2 renderer i teselacija radi na ATI Evergreen maybe :p, nVidia malo više kaska sa predstavljanjem Fermija, biće valjda i za njega tess ali u novijim verzijama…
http://www.unigine.com/products/heaven/
Download:
http://www.techpowerup.com/downloads/1774/Unigine_Heaven_Benchmark_2.0_for_Linux.html
I nemo’ mlogo da vrtite ovo… da ne pregori grafička 😀 :p
24. mart 2010. u 8:24 am #83597dukenukem_4dUčesnike ali vidi naleteo sam na podatak da 90% prodatih kompijutera imaju integrisanu grafiku neke vrste :-
90% of all PCs sold have integrated graphics.[1]
They rely on the computer’s main memory for storage, which imposes a performance penalty…u GMA wiki
[1]Key, Gary (2007-03-16)-to bi se odnosilo na intel GMA serije
-integrisane ati 1200, ati 1300 itd.
-integrisane nvidia sa gf6100 i prethodnicima kao i novijim gf7050
-ostali su u tragovima via-integrisana(koja je S3) ili SiS (koji ne radi ok pod linuxima)uglavnom su sve ove gfx podržane sa opensrc driverima:
intellinux grafics;ati je u xorgu; nv nema 3D
;via – openchrome ali nema razvijen 3D na novijim čipovima; sis je no-go
😀 😀25. mart 2010. u 2:40 am #83598kosmiUčesnikNaravno duke :D, ipak integrisane grafičke se prodaju u nešto manjem procentu nego integrisanu zvučne :p.
A jel znamo broj onih koji naspram integrisanih ipak ubodu nešto drugo :angel:?
Ti koji ipak zabadaju posebne kartice i recimo koriste steam, se ipak tamo kotiraju u većem procentu >:D:
http://store.steampowered.com/hwsurvey/
Inače, ovaj Raj je zahtevniji od Krize, minimum 4650 ili 9600 mu treba na najmanjoj rezoluciji bez AA i bez tess (koji uzgred i postoji samo kod ATIja – GL_AMD_vertex_shader_tessellator), da bi teklo koliko toliko kako ovaj zmajček zapoveda. Za tess DX11 nivoa trebaće OpenGL 4.0 drajveri i implementacija preko GL_ARB_tessellation_shader ekstenzije u nekoj novijoj verziji demoa. I naravno od hardvera minimum Evergreen ili za sada još uvek “nepostojeći” Fermi :p.
25. mart 2010. u 5:29 pm #83599KosavaUčesnikKoliko sam video tessolacija je mnogo bolja kod nvidie http://www.youtube.com/watch?v=K3m9rPltA_s&feature=related
26. mart 2010. u 8:48 am #83600kosmiUčesnikA je li jelte :), a ko ima danas taj čip?
27. mart 2010. u 3:08 am #83601KosavaUčesniksad će za par dana evo još video o tessolaciji ala su ga opravili svaka čast
27. mart 2010. u 4:28 am #83602kosmiUčesniksad će za par dana evo još video o tessolaciji ala su ga opravili svaka čast
To je DX11 video, za linux korisnike DX testovi su beskorisni.
A hardver 470/480 će biti dostupan od početka aprila to znam, kao što znam i da će biti samo 5% brži (daklem u okviru statističke greške) od konkurencije ali i 200+ $ skuplji. A arčenje struje neću ni da pominjem, mislim da svi znamo ko stalno ima problem sa pregevanjem.
-
AutorČlanci
Forum ‘Softver’ je zaključan za nove teme i odgovore.