Početak›Forumi›Linukso veb sajt›Pričaonica›One more Intel story: Bila XAA nekad, pa EXA, sad ostade samo UXA
- This topic has 44 odgovora, 9 glasova, and was last updated 13 years, 11 months ranije by dukenukem_4d.
-
AutorČlanci
-
26. april 2010. u 6:47 pm #78205DrLove73Učesnik
Ako imas CoreDuo (ili Trio, hehehe) procesor, tj sa vise jezgara, onda jedan proces radi samo sa jednim jezgrom.
Izuzetak ja 7-zip (p7zip), tj. LZMA kompresija u novijim verzijama. Ja sam nabudzio skriptu za kompresiju nekih fajlova da kompresuje sa sva 4 jezgra koja imam. Roka k’o lud. Ali 90% software ne moze da radi u multithreading modu. Tako da tvoj CoreDuo radi sa 50% snage kada nesto mora jace da zvace. Jedino u multitaskingu zablisatavaju.
Mozda kada bi Intel drajver znao da koristi vise jezgara….
Ja sam pristalica AMD procesora sa nVidia plocama, ali za pravu zabavu sa integrisanom grafikom i brzim cipsetom izgleda ipak ima vise ATI proizvoda. Nesto sam cuo da je nVidia totalno prekinula dizajn chipova za maticne ploce.
Intel je trenutno bas #&^%$#^% sto se tice graficke, s tim da ja jos treba da probam RHEL 6 beta da vidim da li u tamo bolje odradili.
Koju verziju, i koji datum imaju ti drajveri za graficku?
26. april 2010. u 8:53 pm #78206dukenukem_4dUčesnik[code]
# ls /var/log/packages/ | grep mesa
mesa-7.0.3-i486-1
# ls /var/log/packages/ | grep intel
xf86-video-intel-2.4.3-i486-2
[/code][code]
# glxinfo | grep rend
direct rendering: Yes
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) G33 20061017 x86/MMX/SSE2
[/code]ovo je drm ili dri kernelski modul ??? on ide uz agpgart intel
[code]
# modinfo i915
filename: /lib/modules/2.6.27.8/kernel/drivers/gpu/drm/i915/i915.ko
license: GPL and additional rights
description: Intel Graphics
author: Tungsten Graphics, Inc.
depends: drm
vermagic: 2.6.27.8 SMP mod_unload 486
[/code][code]
# modinfo intel-agp
filename: /lib/modules/2.6.27.8/kernel/drivers/char/agp/intel-agp.ko
license: GPL and additional rights
author: Dave Jones
alias: pci:v00008086d00002E20sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002E10sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002E00sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002A40sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d000029D0sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d000029B0sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d000029C0sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002A10sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002A00sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d000029A0sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002990sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002980sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002970sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d000027ACsv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d000027A0sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002770sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002590sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002580sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002588sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d0000255Dsv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002550sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002578sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002570sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002531sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00003580sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00003340sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002530sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002560sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00001A30sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00001A21sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00003575sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002501sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00002500sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00001130sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00007124sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00007122sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00007120sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d000071A0sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00007190sv*sd*bc06sc00i00*
alias: pci:v00008086d00007180sv*sd*bc06sc00i00*
depends: agpgart
vermagic: 2.6.27.8 SMP mod_unload 486
[/code]ovako troši po jezgru ??? ništa mi više nije jasno ni koliko troši ni koliki je tačan takt… 😀
ni da li ide u multithread-uovde nešto kažu za intel_batch=1
http://www.gentoo-wiki.info/Intel_GMA#Xorg_Setup
https://bugs.launchpad.net/xserver-xorg-video-intel/+bug/195843/comments/7kakve veze bi imao rt-kernel ???
http://www.kernel.org/pub/linux/kernel/projects/rt/26. april 2010. u 9:50 pm #78207DrLove73UčesnikNisam ni ja bas tako potkovan sa kernelom niti sa drajverima. ja to prepustio Red Hat-u.
RHEL 6 beta koristi:
mesa-dri-drivers-7.7-1
xorg-x11-drv-intel-2.10.0-4ati-6.13.0-0.19.20091221
xorg-x11-drv-vesa-2.2.1-1.1
xorg-x11-drv-nv-2.1.15-4xorg-x11-server-utils-7.4-15
kernel-2.6.32-19
i:
http://www.linuxo.org/forum/index.php/topic,10776.msg86282.html#msg86282Tvoj 2.4 drajver je bas zastareo sto se tice razvoja intel drajvera.
26. april 2010. u 10:00 pm #78208dukenukem_4dUčesnikma baš me briga što je zastareo , i xp je iz 2002 zastareo a na njemu se instalra i ima više od 50 fps na teškim nivoima 😡
ovaj je iz 2008 😡
neću da buildijem ceo xorg , hoću da igram igricu sada i odmah,ako je moguće 😡
na ovom trenutnom kernelu i ovom xorgu
http://intellinuxgraphics.org/install.htmlgde da nađem bugove vezane za ovo ? zašto mora da se sve izbildije ako hođu noviji 3d ?
gde da nađem za curenje memorije da se prijavljuju bugovi?EDIT
…………………………………
Jel ti znači nešto kada bih rekao: prvi čovek Xorg-a, drugi čovek linux kernela i prvi čovek DRIja ::)?
………………sad moram da citiram
jbte ,kad ti silni likovi rade na linux grafici što ovde ne funkcioniše 😡
zašto se borismo u WWIII ???
iz intela im je zgodan izgovor stalan ‘upstream’ štedi im pare da održavaju kompatibilnost :'(
dok nvidini su išli anitime-eniplace :'( just worksoni tamo za 1% performanse pada u network bunu podignu a ovo je 50% pad/razlika performanse u 3d i niko se ne buni ???
xorg-x11-drv-nv-2.1.15-4
znači ovaj nv mi nikad puko nije ,nikad xorg oborio nije , slava mu ,ali baš :'(
-imao je 2D koji radi
-imao je malo sporiji xv overaj koji radi
-ako hoću 3d stavim samo binary blob (koji btw radi ??? )ali.. podnećemo ovo stoički kako dolikuje precima nekih predaka 😎
take the blue pill neo….
or take the red pill neo…
..28. april 2010. u 6:13 pm #78209dukenukem_4dUčesnikne mogu da ukapiram ,ali definitivno na xorg 1.6.3 i&ili mesa 7.5 nema vise intel_batch
(a i vsink nije moguce menjati a i page flip ne radi, oh welll… )
??? driver je xxf86-video-intel 2.8.0
http://cgit.freedesktop.org/mesa/mesa/tree/docs
kazu da je u novijoj mesa brze , paaaaa videcemo vec 😀
3d ide nije da neide ali malo sporije , recimo da je dobro da ima i to :redface:
sada je FPS=1300http://www.google.com/search?hl=en&q=mesa+dri+for+multithreading&start=60&sa=N
da li on ide uopste kao multithreaded ?
ovde ne ide uopste opterecene iznad 30% po CPU dok na windowsu je oko 65% po CPU (valjda)
zasto oni vise ne opterete sam cpu ???bez veze je sto pricaju da ‘glxgears is not a benchmark’
to je na onu foru ‘winmodem is not a modem’
ali on jeste behcmark ,ljudi vole kad im prikaze brze 😡
(ko se igrao na 60 fps zna kako kad te onaj upuca a ne vidis ga ali genijalci
nemaju decu da ih smaraju da instalisu windouuuguz 😡
ili im kupe ps3 . btw na ps3 nije vise moguce instalisati linouks 😮 )(WW) intel(0): Option “PageFlip” is not used
u logu mi prikaze da i ne koristi page flip ??? nema concurany vise jok jedino
kao neka ./configure experimentalna opcija da nije
:'( ,znaci ladno mi je jasno kako se lyb mucio sa onim atijem ranijekernel 2.6.32 /neki
[code]
# ls /var/log/packages/ | grep mesa
mesa-7.5.1-i486-1
# ls /var/log/packages/ | grep intel
xf86-video-intel-2.8.0-i486-1
# ls /var/log/packages/ | grep dri
dri2proto-2.1-i486-1
slaxdrive-1.0-noarch-1
xf86driproto-2.0.4-noarch-2
ls /var/log/packages/ | grep drm
libdrm-2.4.12-i486-1
# ls /var/log/packages/ | grep xorg
xorg-server-1.6.3-i486-1
[/code]nije mi jasno sta je to galium 3d koji se najavljuje po phoronixu
jedino mi je jasno da trenutno nema puno vajde za brze za games na intelu na linoku :'(mislim da je page flip tek od 2.6.33 , zasto bre tako ???
ovde su neke teze mape , gde proveriti koliko je sporo&brzo u realnosti
-call of duty – modern warefara
-headshot city reloaded2
-longhorn artinace defaultne mape idu uvek brzo 😀
-
AutorČlanci
Moraš biti prijavljen da bi postavio komentar u ovoj temi.